Droger&kriminalitet


Vi saknar dig. 
Allting var lättare när du var här. ALLTING. 
Jag har gråtit så få gånger det senaste året.
Allting gick bättre när du var vid livet. 
Du förtjänade ett bättre liv. Utan droger& kriminalitet. 
Vi saknar dig, älskade vän.

Jag blir så arg på er som säger att pundare ska förflyttas bort från landet. 
Från jorden. Det är i den här världen jag vuxit upp i. Och den kommer alltid
vara en del av mig, även om jag tar mig ur allt. 
Alla människor har samma värde. Så fort jag ser ner på någon så tänker
jag alltid så. När jag ser någon av uteliggarna nere på stan så skulle jag 
lika gärna kunna ta med dom hem. Allihop. 
Vi är så på mammas sida. Nästan för godhjärtade. 
Man låter det hellre strulas för sig själv, än för någon annan. 
Även om vår gäst ätit hundra kakor, och det bara finns en kvar,
och jag inte smakat, så får han den också. 

jag önskar världen vore bättre. 
så jag slapp allting. 


Vila i frid, vår ängel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: