..

Jävla Helvetes skit röv arsel kuk fitta skola jävel! 
Somnade inte förens halv fyra. Klockan ringde sex,
kul. jättekul. Mitt humör kommer ju verkligen ligga på
topp idag. Jippe! Jag är helt säker på att jag skrek jävla
hora imorse. ingen vet varför.
sen vaknade jag av att jag låg och förde en konversation. 
men jag kommer inte ihåg vad jag pratade om. :S

Det är meningen att jag ska åka till pappa idag.
Men jag tror jag stannar här. 
Jag är så jävla trött och det skulle vara skönt att få
bara sova en helg. Utan jesper, och utan att någon väcker
mig, Bara titta på film och sova. Underbart. 
Jag skulle vilja att Jesper var här,
men när jag är trött så blir jag sur och det är inge kul. 
För då blir min underbaraste surpuppa han med ;(. 

JaJa. Klockan är 08.33 nu. ska väl ta och resa mig upp och ta ett glas cola,
sen gå till skolan. Godmorgon förresten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: