Goodmorning.


Jag sitter här och funderar lite över vad som måste göras.
Skolan börjar ju imorgon, och jag vet att jag inte kommer vakna
förens jag sitter där, så det är lika bra att ta tag i det nu på en gång.
Jag ska bara duscha. (hoppahoppa överfrukost) mamma är inte hemma 
så hon kan inte tvinga mig. ;) 

  •   Fixa block till svenskan, naturvetenskapen, fysiken, kemin, engelskan och matten
  •   Se till så att de tänkta kläderna är vikta och rena. (superviktigt.)
  •   Raka benen, fixa ögonbrynen och göra en hårinpackning.
  • Rensa sminkväskan -.-' FÖR mycket bara.
  • Peeling.
  • Damma hyllorna. (justja, fan.)
  • Dammsuga kanske..
  • ansiktsmask.


Skriv med mig..   [email protected]


men nu ska jag duscha&fixa.  Puss&hej sålänge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: