I am the lucky one!




Eftersom att min ena syster sover hos grannen, så har jag och min andra syster + mamma, en liten myskväll!
och titta vad jag fick av henne!   Plus att jag färgat håret på dom båda ;) själv har man just gjort det, men solen är min fiende, och gör det ljusare på några timmar. . Även att jag lovat min syster att sova med mig inatt. Jag hatar att trängas, men jag gjorde det för att vara snäll. Fast jag gillar att trängas med min Jesper. 
Jag tar mig äran att döpa denna goding till....

TROPICAL SISTER.  ©

fantasi? Nej, jag vet inte jag...



TROPICAL SISTER; 

Krossade iskuber
Kiwi
Apelsin
Blåbär&Lime juice
kolsyrat vatten (med eller utan smak)

Häll den krossade isen längst ner i glaset.
Ta två teskedar hackad Kiwi över.
Häll i juicen.
Häll vattnet över.
(För delad yta, Som på bilden, håll en tesked längst ner,
och häll vatnet försiktigt över den.)
Men som sagt, skills krävs.
Som bara sister&mamma har.
Så GOOD LUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: