Oh, godmorgon igen då!

Kom till skolan typ 09.39 eller något sånt. Då hade vi nå grupparbete, där vi skulle;
1, nämna så många partiledare som möjligt (papper)
2. Gör däggdjur av namnen  (dom hade blandat om bokstäverna)
3. Skriv ner recept på en trerättersmiddag (rökt skinksmörgås, köttfärsgratäng, ris alá malta)
4. Bygg ett så högt torn som möjligt, med tio pappersark.

Och vinnarna för det blev;

på 1:an... VI
på 2:an ... VI
på 3:an... VI
på 4:an... VI!    (vi gjorde lutande tornet i pisa! EN exakt kopia!)  XD


Jaja. Sen käka vi lunch och sen gjorde Fredrik mig sällskap på vägen hem.
Sen kastade jag av mig jackan och slängde mig i sängen och somna.
klockan tjugo över tolv. till 16. 17.    Jag vet inte hur länge jag hade sovit,
men då hade Abbe ( min granne ) somnat i mammas säng, och hon skulle
duscha, så då fick jag gå och lägga mig med honom istället så att han inte skulle
ramla ut. Lika mysigt det å .  ^^

See you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: