Förlåt

Förlåt om jag varit oaktiv idag, men jag har typ inte orkat alls.
Har varit så otroligt trött.. ;O *jäääspar*

men dagen har typ varit så där lååång, fast ändå helt okej.
Det var nog den sena natten som blev dagens fail.
Men. När jag vaknade (08.36) hoppade jag upp. Misslyckat kan jag säga.
Allting bara svartnade XD men jag tog mig upp på benen och gjorde mig i
ordning. Sen gick jag i väg till skolan - då vi skulle ha slöjd. jag hade ingen
aning om vart det var, så jag trallade runt... runt....runt.. MEN GISSA VAD?!
Tvillingarna från förra året kom å gick, (släpade fötterna som alltid)
dom var tydligen och hälsade på. så dom visade mig vägen. vilket vart fel väg.
men jag kom till slöjden förr eller senare!
så jag började på och sticka en mössa, i grånyans. den blir nog klar innan nästa
vecka.
sen gick vi ner igen till skolan och allting fortsatte. Sen gick jag Fredrik,Albin&Alexander hem.
typ en jävla lång omväg som fredrik kom på. jävla pucko. och varmt var det också. som fan.
sen gick jag till ottis&smulans skola för att hämta dom. men då hade dom redan gått hem -.-'

slängde in väskan i rummet och satte mig på balkongen. tråkigt. smsa med michelle och adrian,
och tvingade adrian att komma ut. JAG OCH ADRIAN blev ärligt talat misshandlade av småbarnen.
Fyfan! men vi kom ifrån dom tillslut. sen stog vi och gömde oss där bland träden i typ en kvart innan
vi gick in.
sen typ kolla vi på film, och garva sönder åt jag vet inte vad. HELA TIDEN.

Maja; SLUTA KITTLAS!!!

Adrian; nääe XD

Maja; JO! ANNARS FÖRVANDLAR JAG MIG TILL EN SUMOBROTTARE! XD

Adrian ; 0.o omg.

(jag stoppar in en kudde i klänningen.) XD

jaja. inget klår världens sämsta humor. som typ jag och adrian har XD
Whatever. nu ska jag sova! den här jävla bloggen går det ju inte att sluta skriva i när man väl har börjat
>.<

GODNATT ALLA!!

Pussar!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: