min vecka...

sitter i skolan just nu. Eva (min coach) kommer snart hit tror jag. Vi har alltid tid på onsdagar från halv elva. Sen blir det privatlektion med rektorn uppepå öster ;) något mobbat, men jag måste få G i matte annars dör jag. Helt seriöst. Senare idag så blir det Ann - TAPPgrupp. Sen blir det nog att gå ut till Driver och de andra hästarna :)

 

Onsdag: Eva, Rektorn (matte), Ann(Tapp)
Torsdag: AU-möte med politikerna angående min fosterhemsplacering.
Fredag: Vaccination, åka till pappa och få min nya telebooob. :) jesper kommer också.
Lördag: no idea.
söndag: åka tbx te huddikkk.


Kommentarer
Postat av: sofiaa

jag ska oxå få sprutan på fredag :o

tänk om jag dör :'(

finns fan folk som blivit handikappad, dött, blivit förlamad :o lovar något kommer hända mig :oo

så du är i arbrå ihelgen med jesper? ;p

haru fått sol än då?

missu <333

2009-11-04 @ 15:06:41
Postat av: sofiaa

jag ska oxå få sprutan på fredag :o

tänk om jag dör :'(

finns fan folk som blivit handikappad, dött, blivit förlamad :o lovar något kommer hända mig :oo

så du är i arbrå ihelgen med jesper? ;p

haru fått sol än då?

missu <333

2009-11-04 @ 15:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: