DRA ÅT HELVETE.

om jag är så patetisk mamma, så kan ju du berätta för mig varför du lever som en knarkare, ser ut som en knarkare och umgås med alla hudiks jävla knarkare. ni två pundhuvven som bor där någonstans i den där bortrökta trean på björkberg, kliv ut därifrån. och ni säger till soc: hur kan man tro på en femtonårig flicka.
HAR JAG NÅGRA MOTIV TILL ATT LJUGA? JAG HAR INTE SAGT; MAMMA ÄR EN KNARKARE. JAG HAR SAGT DET JAG HÖRT, SETT och VEEEEEEEEEET. det spelar ingen roll hur mycket du försöker. så länge du vägrar ge ett blodprov, SÅ KAN DU TA DIG I ARSLET OCH DRA ÅT HELVETE. DET ÄR INTE LÄNGRE NÅGON SOM TYCKER SYND OM DIG.

dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan man ens skriva något sådant här till sin egen lilla mamma. Man har BARA en mamma och innerst inne tror inte jag att DU hatar henne så himla mycket. Jag kan säga dig att det räcker inte bara med ett blodprov...!! Du verkar vara vuxen men men innerst inne är du nog himla osäker. Har jag rätt...

Har du tänkt på att det är snart din tur att bli mamma, att du ska ta hand om barn!! Det är inte lätt ALLA gånger, jag vet för jag har barn själv. Hoppas att DU aldrig gör misstag med dina barn och umgås med rätt personer.

Tänk dig in situationen att ditt eget barn ber dej DRA ÅT HELVETE!! Att du umgås med fel personer?

Hur skulle det kännas??

Kanske är jag för hård mot dig men fundera över ditt liv, har du alltid gjort som din mamma bett dig om eller klivit upp när hon sagt till osv.

Det är inte lätt att varken vara barn eller förälder men livet är verkligen inte en dans på rosor.

2009-10-08 @ 20:16:43
Postat av: Anonym

Du tog bort min kommentar såg jag och det bevisar för mig och alla andra att du inte står för det du säger.....Vackert!!

2009-10-08 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: