HEMMA! ;D

HEJ ÄLSKLINGAR! :)
idag kom jag hem till papaa! Irene släppte av mig i S-hamn så åkte jag till bollnäs därifrån :)
i bollnäs träffade jag på mange&nils. kulkul. och nu har jag smällt i mig nästan en hel kebabrulle. känner mig ultrafet, men det gör inget, ni älskar mig ändå! och ikväll är jag barnvakt åt lillebror. blir i arbrå hela veckan, tills på torsdag, då åker jag till älskling. på tisdag blir det shopping i Gävle med brudarna i alla fall! emil och hugo får följa med också, eftersom att vi är så snälla. så äntligen blir det att träffa världens mest saknade jennifer! åå gud vad jag hatar att du också har flyttat.. jaja, jag är hemma i alla fall så ring eller skriv om ni vill hitta på något. nu ska jag rööka.

Kisses! / M

Kommentarer
Postat av: sofia

gud vad jag har saknat att du har bloggat :o

fett kul att du är hemma :D

du ska vara med mig imorron :D

gävle kommmer bli bäst :D

love yoou<33

2009-10-23 @ 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: