Maja svarar!

Nu börjar jag även med det här, eftersom att vissa frågor och svar behövs till vissa läsare :)
frågorna förblir anonyma, men svaren går rakt på sak.



När började du blogga? Och varför har du samma bakgrund som KISSIE hade?
Svar; Jag började blogga för väldigt länge sedan, men den här bloggen startade jag för några
månader som ni ser på mitt arkiv :)  Och varför jag hade det, och det var innan jag ens kände till det äcklet,
var för att jag tyckte den var fin :) jag köpte den för 50 kronor på bloggasnyggt.se.

Varför kommenterade du så elakt till Kissie? :S
Svar: Alexandra har ingen känsla för verkligheten. Jag hade en stor anledning till att vara elak när hon säger att alla människor som blir beroende/missbrukare och får leva på socialbidrag får skylla sig själva. Även att hon tycker det är LowClass att köpa kläder för under 500 kronor. Vilket det verkligen inte är. Hon klassar sig om A-Kändis, men enligt svenska folket är hon verkligen inte det. Hon är en stroppig liten bitch som till slut (när alla tröttnat på hennes tjat om chailattediet och stureplansäckel) får smaka på sin egen medicin :) Och hon kan inte ens stava.
Hur många syskon har du? :) Du verkar tillägna mycket kärlek till dom.
Svar: Jag har fyra småsyskon.  Emil, 13 är mitt enda helsyskon, sen kommer Ottilia 9, Hilma 8 och Robin 5.
Mina två systrar är också helsyskon :) Och ja, när man har ett hem som är instabilt så tillägnar man helst sin tid och kärlek till de som behöver den. Mer vill jag inte kommentera om det.
Vem är den där Sofia du skriver om hela tiden?
Svar: Sofia är min kusin :) och jag brukar retas med henne om att hon är den enda som är så jä*la besatt av min blogg så hon skickar hatbrev om jag inte har tid att uppdatera :D haha! Det är därför jag ibland skriver  : HEJ SOFIA i rubrikerna!  (skrattar)
Vart bor din pojkvän? När du skriver låter det som om han bor hundra mil ifrån dig! Kram
Svar: Jesper bor 15 mil ifrån mig :) i en liten håla som heter LINGBO. Det är alltså femton mil mellan hudiksvall och Lingbo.

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHA! xD

2009-10-07 @ 21:34:09
Postat av: Anonym

asså du är ganska elak mot kissie :S hon är ju trots allt sveriges största bloggerska? du är fan skyldig henne en ursäkt?

2009-10-09 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: