ursäkta vad sa du?!

Godmorgon alla lyckliga läsare.... *avis* idag slutar jag röka. ja, det är helt sant.
jag bestämde mig för det i förrgår när jag hade slut på cigg, men köpte mig ett sista paket.
men nu är de allihop slut. och jag har ingen aning om hur jag ska klara det här! men kommer
typ lägga in en kommentar på kvällen om hur allting har gått.. sist jag försökte så spydde jag
och fick värsta migränen. men det ska gå bättre den här gången. *PROMISE*
jaja :) vaknade för en stund sen och duschade, fixade mig och drack cappuccino med cicci en stund
nere i fåtöljerna framför öppna spisen :) robin tittar på tv:n och jag är SKITRASTLÖS. vad ska jag
göra istället för att röka?! ..... äta morötter? jag vet att jag är den sista ni trodde skulle sluta röka,
eftersom att jag rökt i 2,5 år snart. men det kommer inte bli nå 2,5 år. FÖR JAG SLUTAR NU.






Many Kisses / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: