fan också.

ååh, jag är så jävla trött idag. klockan är 08:17, (detärrentteoretisktomöjligtattjagärvakenegentligen)
och det är höstlov?! jo men vet ni varför?! för att jag ska åka och möta jesper i gävle :>
och köpa ett par beiga hårdsulade Uggs :) har svarta men dom har blivit snea.
saknar honom som bara den i vilket fall som helst. .
jag vet inte hur länge jag kommer stå ut egentligen. det sista jag vill är att sluta kämpa. men vissa dagar, orkar jag verkligen inte. nu, när mitt psykiska mående har blivit bra, stöter min kropp ifrån. den skriker ut att den inte orkar längre. min rygg är förstörd, jag har alltid ont i musklerna, huvudvärk och sömnlöshet. jag hinner aldrig vila ifrån någonting. jag har bett BUP att skriva ut någonting att sova på, men dom ville inte sist. jag fick bara något jävla skit som inte ens märktes att jag tagit. och det var 20 tabletter, vilket tar slut på tre dagar för mig. varje morgon när jag vaknar så tänker jag: helvetes skit jävla fan, sen somnar jag om. nästa gång jag vaknar tänker jag: helvetes skit jävla fan att jag sov över.  senkliver jag upp. och min kropp viker sig under mig. det är vissa gånger jag svimmar. andra gånger går det bättre, då det bara svartnar. när jag sen peppat mig själv igenom dagen, så tänker jag när jag går och lägger mig: å, imorgon ska det gå bättre, imorgon kommer jag ändra på mig! sen blir jag stolt över mig själv, men lika besviken igen när jag inte kan vakna på morgonen.
och så fortsätter det, och det känns som om det ska fortsätta föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: