Godnatt solstålar!

"How can I try, to explain, when I do he turns away again. It's allways been the same, same old storyyyy.."


Maja på deppigt sjunghumör - dont come closer!!

Nu hade jag tänkt krypa ner och titta på en film. Det är ju det jag är bäst på liksom hallå?!
Imorgon ska jag vara en sväng med amanda. Hon tog hål i tungan igår, och det vill man ju inte missa
eller hur? ;) Hon passade skitbra i det. Skickade bild till Sofias telefon igår! Fett härligt hjärtat!
Pratade med Jesper en stund tidigare ikväll, men skrev lite sen. han har inte svarat på mina sista sms så jag antar
att mitt hjärta har somnat.. :) min gopojk!
Men nu ska jag sova!

Godnatt Sofia!
Godnatt Elin!
Godnatt Amanda!
Godnatt SOL!
Godnatt hjärtat.<3


Many Kisses/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: