ja så kan det gå?

jo, det är såå sant det kan bli. jag har inget begrepp alls om dagarna längre, ligger typ en liiiten aning efter. på torsdagskvällen tänkte jag; Å shit, jag åker till pappa om tre dagar!  fast jag skulle dit morgonen efter och var då tvungen att packa ihop saker så snabbt jag kunde på morgonen, missade taxin och somnade om till halv tolv.
men nu är jag vaken i alla fall. somnade inte förens runt sextiden för jag blev så övertrött så att det inte gick att somna! var ju barnvakt åt robin till halv två medans cicci&pappa var med kompisarna på Corner och typ drack.
emil la sig halv tolv och jag hade tråkigt så jag typ satt och tittade på en värdelösfilm med fucktup ljud.

nu ska jag duscha, sen ska jag vara med KusinFia :) och på tisdag blir det shopping med mina bruttor! :)



Kisses / M

Kommentarer
Postat av: sofia

fett kul :D <33

2009-10-24 @ 13:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: