jag är så jävla trött!

pappa väckte mig klockan åtta. *suckar* han säger att jag måste komma i dygnsrytm inför skolan igen. annars kommer det att bli svårt och jag kommer missa min taxi. Bor ju liksom bara en mil rakt ut i skogen.. *suckar igen*
men det är det värt :) världens finaste omgivning är det där i Silja.
och världens finaste djur har hon också. Förutom min lilla Sol :) hon är fem eller sex veckor gammal bara :) kolsvart och mörkgråa ögon. jag vet att alla kattungar ser ut på ett speciellt sätt när dom föds, och både pälsen och ögonen förändras. men med Sol och mig blev det liksom kärlek i första ögonkastet. jag satt i soffan hos jesper och han kom ner *han och hans mamma höll på att byta rum* också säger han ; vill du låna den här? osså sträcker han fram världens sötaste.  jag; vad heter den *fånigtjättebarnsligtleende* ?
mia; du får döpa den. :)
jag; SOL. kolsvart på utsidan men skiner ändå :)
jaja, nu ska jag halka in i duschen och tvätta av mig rejält. sen ska jag käka frukost *mindietfrukostvilketbeståravenkoppsvartkaffe* sen ska jag kolla tågtider för jag ska åka och hälsa på systrarna i vallsta :) det ska bli kul. för ottis skickade; saknar dig storasyster,   och då fick jag tårar i ögonen.

men nu måste jag hurryuppa!

Many Kisses! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: