skitsamma.



om du verkligen vill ha någonting sagt till mig mamma så kan du ringa mig.
annars kan du bara skita i det och vara så här jävla sur för alltid.
jag skiter i om jag förstör för dig, men du ska inte få fortsätta påverka
ottilia och hilmas uppväxt på det negativa sätt du alltid gjort. du borde verkligen
tänka efter. det är inte vårt fel att det är så här. och du säger att eftersom inte socialen
ställer upp för dig, så tänker inte du ställa upp för dom och göra ett drogtest?
om det nu är så otroligt svårt, så kanske du borde tänka om. du ställer inte upp
för varken, mig, ottilia, hilma eller emil genom att göra så här. du som säger att du är
drogfri, borde även kunna bevisa det genom drogtest. och anledningen till att du vägrar göra
det är pga att du TAR droger. en vettigare förklaring kan ingen av oss komma på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: