vaknade sex.

 

Och nu är jag supertrött. Har inte uppdaterat pga att jag inte fixat internet än hos Irene. ´
Kommer väl troligen gå minst två-tre veckor innan jag får den, så det blir updat här på skolan
istället. I alla fall så var jag helt nere på lördagskvällen. Hade ju tagit beslutet att sluta röka och
lyckades hålla mig i hela 24 timmar. men när jag sedan vaknade på söndagmorgon med uppsvullna
ögon, j*vligt illamående och yrsel så tänkte jag : THATS IT.  så jag fick mina cigaretter och nu är jag
lycklig igen :) men fortfarande trött. även att jag ska ta hand om stoet Miss Highlight när jag kommer hem idag.
Ska börja rida ut henne eftersom att hon är travhäst och åtta år, och de måste sluta trava när de fyllt tio.
Så det är lika bra att göra henne till ridhäst nu. För hon har en del skador i kotorna längst ryggraden, men Irene
utförde kiropraktik någonting på hennes rygg igår, så vi får hoppas att det släpper lite grann. Detta är följden till
för hård körning med Missan. Även att hon hade tovor i hela manen efter flätor som någon glömt att fläta ur.
så igår stod jag i typ en och en halv timme och knöt upp knutar ur hennes hår.

men nu måste jag jobba.... höres kanske sen, eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: