veckans filmtips då! :)

nu ska jag titta på de här filmerna! :D

klassiker är alltid bäst! :)

SORRY FÖR DÅLIG UPPDATERING!
HAR INTE TID. BLIR ETT(ellerfler) INLÄGG IKVÄLL.



HANDLING; alla vet väl vad titanic handlar om?



HANDLING: Längs hela filmen följer vi livet och 
tiden med Ludlows familj som bor i norra USA under
sena 1800-talet och tidiga 1900-talet. Den är alltid välbalanserad 
mellan uppfinningsrikedom och klichéer. Bara några gånger under denna 
linje passeras (därigenom 9, inte 10 poäng), och i 
slutet, har du kvar den där bra känslan, "orsak till detta är att den
verkligen är en "må-bra film". Om romantik, action och 
intriger är din grej kan jag rekommendera 
denna, för varje gång jag ser den blir jag väldigt rörd.

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Ååh tack :D

du kommer komma på du med.

hihi inte så svårt!

2009-10-28 @ 21:54:06
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: