00:33

Höll nästan på att missa bussen som vanligt, men kom med den till ljusdal. Kallt som fan var det där i alla fall, och
jag fick vänta i en halvtimme i strumpbyxor. regnet piskade sönder mitt ansikte och min tidigare snygga frisyr, såg nu mer ut som ett skatbo. *suck*. men trots det älskar jag regn.
Sofia hoppade på tåget i vallsta och följde med mig hem sen. Efter typ en timme kom jennifer å vi typ hängde runt som alltid och gick hem till mig igen efter massa strulsaker på byn. Jag spelade lite gitarr för dom å sjöng, sen tittade vi på film. Fia åkte just hem. Nu ligger jag och jennifer i sängen och halvsover.
Jag skriver med mitt hjärta. <33
Alex<3 :)

Kommentarer
Postat av: fiaa

haha du villa inte sitta inna för att det va fjortisar där ? hahah xD

hade skit kul igår maja, jag saknar er redan <3

2009-09-05 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: