11:52

Idag vaknade jag vid åtta. Vi börjar då, men kom inte till skolan förens halv tio.
När jag väl kom dit så sa mina lärare att vi skulle sluta 10.20. *SUCK*.
Men det var väl bara att återvända hem igen då. Men först tittade vi på en film om
dom dära soul-bröderna för miljoner år sedan. skittråkig film. Nu ska jag packa ihop lite
kläder och grejor, eftersom att jag ska åka till pappa. Datorn åker ner sist. Klarar mig inte
utan den (A). När jag kommer dit så blir det väl umgås med vännerna.
Sofia, Jennifer, Emma? Kanske nåra till :P Kul att komma hem i alla fall. Har inte varit där på
ett tag nu. Jag har lagt märke till att jag säger "jag ska åka till hudik" när jag är i arbrå, och säger
"jag ska åka hem" när jag är i hudik. Kanske är det för att jag växt upp där. :P
Jaja, nu måste jag fortsätta!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: