Sept. 19, 2009

Nu sitter jag i köket hemma hos Pappa.:) kom just hem från Elin&Sofia.
Tranan igår var superkul! Träffade Frida, Elin, Jennifer, Mange och Offe vid typ
nio någon gång. sen gick vi typ in och dansade :) synd bara att man inte får gå
ut och röka, så jag, Amanda och Mange gick ut en timme tidigare.:(
sen vid två åkte jagelin&fia hem :) gran åkte med oss också. så han kom och sprang
förbi en polisbil med huvan och allt och dom trodde han typ va en rånare x)
men jag och fia gick och la oss dirr, sen vaknade vi vid typ elva. käkade
och sånt. Ottis och Hilma kom också så vi gjorde negerbollar och rödvinbärs och blåbärspaj!:D
skitgott vart det i alla fall.:)

När vi mötte Frida så hade hon spytt för hon hade tagit en snus xD
och hon ba; är det någon som har något som smakar godare?!
jag; Skaru ha en cigg eller?
alla; 0.o

jag; ojfan.:$

Bilderna lägger jag ut sen!:)
sitter vid pappas dator just nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: