.

Jo, nu har jag haft lite tråkigt en stund..  Men imorgon ska jag typ städa.
Och packa ur mina kläder. för jag blir hos pappa ett tag nu.
Och för er som inte vet vad det handlar om, strunta bara i det.
Ni behöver inte veta, om jag inte berättat det för er.

Men. På lördag blir det att shoppa kläder. Om inte jesper vägrar följa med,
för då stannar jag hemma..
Ska bli underbart att få träffa honom igen.

Och jag har väldigt ont i nacken idag kan jag säga, så nu ska jag gå ner
och tröstäta ostkrokar.
Inget jävla KISSIETRAMS här inte.  om jag ska gå ner i vikt så gör jag det.
men har ingen lust just nu, för då komme rjag inte orka någonting osv.
använder inga bantningsmetoder, utan då är det stopp med mat, endast
vatten och ingen jävla tramsig " CHAILATTE?!"  om dom ens hade en aning
om hur många kalorier EN sån innehålleR? :S
även att dom dricker alkohol, när en drink = lika många kalorier som två hela
måltider. stör mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: