,


"hur kan man tro på en femtonårig tjej som ljugit hela livet?!"



Du är anledningen till att jag ljugit. nu är du anledningen till att möta sanningen.


jag är glad att mina vänner&min släkt finns just nu. för jag kan inte tillåta mig själv att fallla ner igen som jag gjorde förut. å gud må veta hur mycket jag kämpar för det. vill skrika ut allting, men jag kan för första gången kontrollera mig själv och se allting på ett positivt sätt.
"det blir bättre nu. alla kommer må bra tillslut."
ja, jag kan inte riktigt tänka på något sätt, eftersom att jag inte skulle klara det då.
den sista tanken jag tänker innan jag sover, är "vart är min gud när jag behöver honom?"
men slår snabbt bort den. för jag behöver ingen gud på den plats jag står.
jag behöver mina vänner och min familj.


SofiaJohansson; Jag har saknat att umgås med dig och elin som jag gör nu. för jag har aldrig fått känna att vi har haft en riktig kusinrelation. jag älskar dig, för du är underbar, vacker och en helt otrolig kusin!
jag är jätteglad att vi kan vara som en riktig familj. jag finns för dig i alla oväder. jag älskar dig sofiajohansson.<3

ElinJohansson;
Du är inte så olik mig elin, även fast Fia liknar mig mer till utseendet. men du tänker som jag, och när du mår dåligt så frågar du alltid mig om råd. jag är glad att du kan lita på mig. det är så en famlilj ska vara.
Du är lika underbar som Sofia, för du är också min kusin. Och jag upprepar här att jag är glad att ni finns för mig och på samma sätt ska jag alltid finnas för er.



Och mina systrar; ni är dom vackraste på jorden! och ni ska aldrig tro att jag kommer ge upp. för jag kommer stå upp som den storasyster jag är, och kämpa tills jag inte kan resa mig mer. bokstavligen. och allting kommer bli bra, för jag tillåter inte något annat. jag älskar er systrar. jag kommer aldrig någonsin lämna er.

Kommentarer
Postat av: sofia

maja, du är den bästa kusinen man kan ha!

du är som min syster&bästavän!

kan prata med dig om allt,tack för att du alltid finns när man behöver dig! du vet att jag alltid finns här för dig åh<3

jag älskar dig så grymt mkt <333

lämna mig aldrig okej?! <333

2009-09-22 @ 18:03:47
Postat av: sofia

maja, du är den bästa kusinen man kan ha!

du är som min syster&bästavän!

kan prata med dig om allt,tack för att du alltid finns när man behöver dig! du vet att jag alltid finns här för dig åh<3

jag älskar dig så grymt mkt <333

lämna mig aldrig okej?! <333

2009-09-22 @ 18:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: