.

Lade just märke till att Alexandra har lagt ut två av sina modellbilder. Jag var tvungen att granska dom,
men det behövdes inte så mycket. som ni ser så är hon allmänt ful, trots redigeringarna, men kolla bara.

1. Den har redigerat nyckelbenet, och lyckats satt det bak och fram? MISSLYCKAT.
2. Har den en grop i armen? Eller har den bara lagt till skuggor på överarmen, och misslyckats?
3. Den har längre ögonfransar på ögat längst bort. Även att det är en mellanrum mellan ögonlocket och ögonfransen.
4. Hål i läppen? Hm.. Missbildad? ja..


Hallå?! Vad lever vi i för press egentligen? Varför läser ni hennes blogg?! Hon stavar fel i vartannat ord hon skriver, och är den värsta förebilden man kan ha? :S
Hellre socialfall än en sån konstig varelse.

Sen när tillät vi oss själva att vara så själviska och egocentriska?  "Nej, nu ska jag gå och spy upp min mat."
Jo, tack för upplysningen. Minst tusentals med tjejer följer hennes blogg som en dagbok, och gör allting för att bli lika självsäker och "älskad" som alexandra.
men innerst inne så vill dom inte vara som henne, eftersom att dom vet att dom kommer att ångra sig.
Ingen vill vara en bimbo. Hon "sparar" sin oskuld, tills den dagen hon får ett rum på playboy mansion.
jo, jag tror fan det.
för något äktenskap lär hon aldrig få, för ingen står ut med henne längre än en vecka.
100 yrs and virgin.
Tack och hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: