TeDiet.

Okej :) det här är min nya plan till ett hälsosammare liv. frukosten har aldrig haft någon betydelse för mig, eftersom att ingen i min släkt är en så kallad "frukostätare". så jag klarar mig utan frukost fram till middag faktist :) för lunch kan jag inte äta i skolan då min så kallade "äckelskräck" och efter att man fick se det där programmet med bert när dom granskar skolköken och tillagningen av maten gjorde inte saken bättre. BLÄ!
Ja, men i alla fall så har jag alltid haft lågt järnvärde det vill säga "blodbrist" till de som inte förstår :)
och det innebär en hel del att jag måste få i mig de rätta sakerna varje dag. så jag äter VitaPro Kvinna.
Dom är skitbra för järnvärdet. Är inte lika trött längre osv.  Jag kallar min diet för TeaDiet. Eftersom att den mest utgår från att dricka mycket. Det hindrar kroppen från att nå det läget då man svimmar. Och det hände tidigare när jag höll på, men det var helt oplanerat och jag slutade direkt. Men det var över ett år sedan, och mina värden är betydligt bättre nu i kroppen. Och dietisten på skolan har gett en massa råd om man vill forma ett nyttigare liv :) det är alltså inga sötsaker alls. "förutom mensen då det är ett måste i mitt fall."
Det här är två veckors dietplan, som förändras med tiden :) jag börjar att sätta igång och komma i hand med det här, sen ska jag sluta röka och börja träna :)


HEJ HÄLSOSAMMA MAJA! :)

Kommentarer
Postat av: sofiaa

men maja, du kommer att få aneroxia,

ge dig vafan! käka mat :ooo

<33

2009-09-29 @ 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: