.

Aldrig ska jag sluta kämpa för er, som alla slutade kämpa för mig.
Aldrig ska jag lämna er, som alla lämnade mig.
aldrig ska jag blir arg för att ni avreagerar er, som alla blev på mig.
Aldrig ska jag tillåta er att må, som jag gjorde, och ingen brydde sig.
Jag kommer alltid älska er mest i världen..
Hur kan du förneka det? Du kommer varken få se mig, emil, ottilia eller hilma
igen om du inte lägger in dig på behandling. Soc är redan på jakt efter familjehem
åt mig. Får reda på det om två veckor. Tjejerna kommer bli hos jonas om han bestämmer
sig för att ha dom. Du borde vara glad att någon bryr sig mamma.
Du kommer tacka mig om tio år.
när du är helt drogfri och har accepterat att det inte fanns någon annan utväg.
och hur kan du ha trott att jag inte skulle säga det till någon?
och ännu värre, hur kunde du ha trott att jag inte visste?
allting var ju bara så jävla uppenbart.
Du blottade dig rakt framför mig. Jag är din dotter förihelvete.
Du trodde inte att jag skulle inse det?
Det är du som har lärt mig allt om en missbrukares värld.
Det är du som avslöjat dig. Inte jag.
du kan inte säga att du är besviken på mig, för det finns ingenting i jämförelse mot hur
jävla förbannan och besviken jag är på dig. jag trodde att du skulle kunna ta nästa
steg mot ett bättre liv, men tydligen är du för egoistisk för att ens bry dig.
jag har inte förstört ditt liv. jag har räddat det.
sluta ljuga, för du är den enda som tror på dig själv.

Kommentarer
Postat av: fiaa

hoppas allt fixar sig! <3

jag älskar er så jävla mkt,

ni måste kämpa nu när det är svårt!

du kan bo här :D <33

2009-09-21 @ 15:18:14
Postat av: Anonym

Lärt om en missbrukares värld Maja,det har jag kanske gjort men inte på dom grunder du säger. Om man tittar efter en speciell sak...ser man den. Om man blundar för en annan,försvinner den...i allt detta kan ibland vissa saker bli till ett virrvarr av oklarheter,eller hur?

2009-10-01 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: