.

Jag vill aldrig leva så igen, ta mig tillbaka till min dröm.
Där jag inte behöver dig eller det vidret.
Livet var ett hårt slag i magen, när jag inte vågade ta sömn.
Jo jag gjorde mig själv illa, och visst fan så svider de,
men ingenting kan egentligen jämföras, 
med det jag har här inne just nu,
för mina drömmar och tankar kan inte störas,
den enda som kan rädda mig nu är du.

förlåt att jag sårade dig, förlåt min själ,
för att hon svängde emot mig mot fel väg,
jag saknar dig så hemskt, så otroligt,
jag kan skratta, fast ingenting är roligt,
jag kan le, fastän alla andra faller ner,
så kommer det alltid att vara, tills jag
inte kan stå nå mer.


Jag ÄLSKAR dig jesper.
jag vill inte leva utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: