.


NEJ, jag är inte ytlig! Det spelar ingen roll hur mycket ni än säger det
så vet jag själv att det inte är så! För jag har aldrig brytt mig om andras
utseénden. Bara mitt eget. Men det kan ändå inte kallas ytlighet, för jag menar
det handlar endast om att våga trivas i sig själv?
Det handlar inte om att jag vill vara snygg så att jag kan få vem jag vill,
som han den där saken sa. Markus eller något sådant.
Jag vill inte ha vem som helst, jag vill ha jesper. och jag behöver inte sminka
mig för honom, jag behöver inte ens sätta på mig några kläder, för han älskar
mig ändå. och det VET jag. men det spelar ingen roll, för man måste kunna älska
sig själv också. vilket jag inte gör, men gärna skulle vilja, men kan inte fatta mig
fjortisbloggarna som Kissie och Dessie osv, som verkligen AVGUDAR sig själva.
Det är ju bara riktigt vidrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: