.

Godmorgon kära vänner! Klockan är fem över nio, och jag väcktes av att Jenny från Socialen ringde :)
Nu är det klart i vilken fosterfamilj jag ska bo hos, och på fredag ska vi åka och hälsa på henne.
Systrarna blir som önskat kvar hos jonas, och om mamma inte går med på det så blir det LVU för dom.
Och det menas Lag om Vård av Unga. Så då har mamma inget val.
Men nu ska jag hoppa in i duschen, för Ann kommer och hämtar mig klockan elva, sen åker vi till hudik.
Mamma har satt in mina pengar, så nu blir det att köpa nya skor kan jag lova ;) ska även försöka på tag på
adrian, för tydligen har bion stängt på måndagar. Men han får väl sitta med mig och vänta då isf, tills ann e klar
med familjeutbildningen, innan hon skjutsar hem mig :)
jaja, måste rusa!

Pussar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: