HEJ FIA!

Idag har varit lika misslyckad som alla andra dagar :)
Inte kul alls, men jag gillar smile - gubbarna.
Fia - erkänn att du ler åt din dumma kusin nu! xD
Okej, men seriöst jag har blondinskämt till dig;

- Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

HAHA!

Vad är det för skillnad på en blondin och en fallskärm?
- Fallskärmen öppnar sig inte alltid!

HAHA! xD nej, men nu var jag dum fia.. Förlåt :( . <33
Men ni två är ju vackrast i världen så..
'
JAG ÄLSKAR ER! :') <33

/ Vibbmaja.

Kommentarer
Postat av: fiia

HEJMAJA :D

hahah fyfan jag dör av garv.

du är faan bäst maja :D

det är du som är fin :D

jag älskar dig

/ vibbfiaa :D <3

2009-09-06 @ 21:37:24
Postat av: fiia

fast maja, jag fatta inte blondinskämten (?)

eh hahah <3

2009-09-06 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: