javet. dålig update.

men mensvärk blir man inte av med på en timme :(.
så det blev alltså ingen skola idag. somnade om vid tio och fortsatte sova tills fyra (a).
jaja. men jag var upp och rökte en gång också.
Adrian gick just hem, vi satt och kollade på ngn random film "Race to the Witch mountain" (?)
jaja. ska gå och lägga mig snart. bara ta ett varmt bad först. ska höra om hilma eller ottis vill
sova med mig också... vill inte sova ensam när jag tänker på dig..
det finns ingenting som kan säga att jag inte älskar dig längre. det är bara så svårt att acceptera vad jag
gjort mot dig. jag lovade dig&alla andra, men mest mig själv att något sånt här aldrig skulle hända.
och det är du som är dum när du ger mig en andra chans. jag förtjänar att bli hatad för det jag gjort,
och jag menar det fullt ut! men jag kan inte göra annat än att älska dig.
kan inte göra annat än att gråta natten lång av saknad :(.
men som man bäddar får man ligga..

jag hatar att man kan gråta bort en sorg
men aldrig en saknad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: