Kaggen.

Nu är jag hemma från skoolan! :) kom dit klockan tie.. Men jag är ju så jävla trött nu för tiden tycker jag. Måste ner och testa järnvärdet igen tror jag. Det har ju varit lite för lågt tidigare, och då blev det ett och annat blodprov.
Men nu funderar jag på att städa rummet. Mamma och Lukas är nere i Gävle, så jag är hemma med Hilma&Ottilia.
Men nu sitter jag och nöter lite musik. . orkar inte göra något rriiiktigt än. Men snart så ;)
Skolan var väl okej. Förutom att Fredrik skrek lika mycket som alltid. He's dead, dude.
Men Erika var i alla fall där idag :) blir lite roligare då i alla fall.

"Det är helt omänskligt att kunna rita sådär, Maja!"
" FÖRSVINN."
Nja.. jag har inte varit sådär superpositiv idag. Saknar min Alex.
Å jag saknar Jennifer&Fia också :'/ .
Men shit,  nu måste jag sätta fart.. BLABLA. Nöter ut Kaggen iaf.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: fiaa

jag saknar dig maja<33

2009-09-08 @ 21:53:24
Postat av: fiaa

jag saknar dig maja<33

2009-09-08 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: