OUTFITS

Det är alltså väldigt stökigt på mitt rum. Och ni kan ignorera mina annorlunda ansiktsuttryck som dök upp från ingenstanns xD
Det här är alltså outfit ett. ett lila linne, som kombineras bäst med Jeanstights. :)




Alltså, outfit två. Ett snyggt linne med tryck och sofias kofta :))
kombineras bäst med jeanstights eller mörka tights.



Outfit tre.
Mina höfter ser extrema ut på den här bilden ! 0.o
Men iaf, zebramönstrat linne, och en "cardigan" som kan
både knäppas och knytas :)
Kombineras bäst med höga strumpor och tights av något slag :)
en till bild på samma här nedanför.



Men man kan även kombinera med den här jackan;



Den är fett me snygg ! :)




Outfit fyra. En aning softare och längre t-shirt med tryck av ett ansikte :)
kombineras också bäst med Jeans.



Outfit fem. alltså en blå och vit - rutig klänning med 60tals stuk.
vidgad nertill. även kallad "ballongklänning?".
snygg med svarta tights :)  (ignorera min bh!:O)




Outfit sex.  Jeanshorts :) skitsnygga på fia kan ja lova ;)



bakifrån.  (A) :)



Outfit sju! Alltså min favorit! även att jag älskar min sexiga hatt!
men man måste då ha ett linne under, eftersom att den är
lite spräckligt genomskinlig. men passar super med skärpet som
jag lånat av frida och glömt att lämna tillbaka! xD



Outfit åtta. Klänning som man kan ändra längd på. jag har den då ganska kort
eftersom att jag får en enorm putrumpa om jag har den längre! Kombineras
bäst med svarta tights och höga knästrumpor.



Bakifrån då :)





Sådär, fielia, nu får du nöjja dig! Kanske tar med något extra senare,
håller ju på tvättar just nu!  ;)   mina favoriter är alltså outfit sju&åtta.
Det är dom som jag helst vill ha på mig :) men fia får välja viiilken hon vill :)



ett plus ; jag älskar mina snygga strumpor!








Uppdaterar senare. men nu ska jag ner till tvättstugan!





Kommentarer
Postat av: fiaa

fyfan va fina kläder :OOO

nu vet jag inte vad jag ska välja

allt va så jävla fint jue :O

måste tänka ett tag ^^, <333

2009-09-17 @ 17:00:39
Postat av: linnea

Snygga kläder:D



måste bara fråga vart du har köpt det där linnet

på outfit två?

:P

2009-09-17 @ 19:45:42
URL: http://linneanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: