Tranan imorgon! (och fia ska låna kläder av mig!!!!)

Ja! nu är det ju såhär att jag ska låna ut kläder till Sofia tills imorgon, eftersom att vi ska på tranan! Och som jag letat! Eftersom att Sofia är snyggast så duger endast det bästa ;) och jag och hon har inte samma stil precis så det blev lite halvsvårt sådär! men adrian fick vara min "jackmodell!" och visst, han är ju superbra på det! ;)
Så nu har jag tagit lite bilder så Sofia ska få välja, eftersom att vi bor ett par mil ifrån varandra och orkar inte släpa med hela garderoben! *suck* men först ska jag ta en kaffe, innan jag lägger ut allt! Så vi ses om en stund! ;)
Pussar!

Kommentarer
Postat av: fiaa

hihi snäll du är :DD <33

2009-09-17 @ 16:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: