tjoho! :()

Dom här ska jag köpa imorgn :) visst är dom snygga? :D



och jag fick reda på igår att jag ska till fjällen med hela gänget vecka 10 :) mysigt! har inte varit där på år och dar! senaste gången var typ för över två år sedan nu. iaf så ska jag, sofia, sara&hennes pojkvän, elin&putte sova i en stuga tsm. men sara säger att om jag och sofia håller på garvar hela natten (vilket vi alltid gör) så kastar hon ut oss i snön. SÅ DET BLIR BARA ATT KLÄ PÅ SIG! :D
och ingen vill åka i samma bil som oss, för vi kan inte hålla käften, så vi ska åka med kickan på ETT villkor. Att vi inte sitter och ropar repliker ur småstadsliv hela vägen xD¨
men that's us liksom. vi är coola! ;) ottilia och hilma, william, wilda, magnus och ida ska också med :) det blir nog suuupermys det!


Förresten så ska jag söka in på gymnasiet imorgon. jag ska gå Samhällsvetenskap inriktigning beteendevetenskap :) utav den grunden blir jag behandlingsassistens och anhörigblablabla. men sen efter tre år så börjar jag på distanshögskola för att bli licenserad drogterapeut/anhörigsstöd.
Denna linje finns dock endast långt bort och jag hoppas verkligen att jag kommer in på den. den finns närmast i uppsala, så jag kommer nog troligen flytta till jesper i sommar. hooppas jag! :)
jag vill ha lattebruna väggar, men det vill inte jesper. -.-'



Kommentarer
Postat av: sofia johansson

kommer bli så jävla kul asso :D

haha..

maja du får inte flytta så långt bort eh :((((

love <3333

2010-01-10 @ 12:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: